Pagina's

zondag 3 juni 2012

Geldkaart

Deze geldkaart heb ik gemaakt voor een zoon van een vriendin die 16 is geworden.



Voor deze kaart heb ik rood cardstock (A4) gebruikt. De afbeelding heb ik op internet gevonden en deze heb ik ingekleurd met aquarelpotloden en een gouden gelpen. De chipboard-cijfers had ik nog liggen en heb ik beplakt met goud papier. De randjes van het aquarelpapier heb ik bewerkt met de paper-distresser en ik heb een stiksel aangebracht met de naaimachine.

De binnenkant heb ik beplakt met wit cardstock dat ik ook bewerkt heb met de paper-distresser en  voorzien heb van een stiksel aangebracht met de naaimachine. De tekststempel die ik gebruikt heb is een clearstempel van Eline's words EC0138. Geld in het vakje en klaar is je kadootje.



De binnenkant

Het patroon vond ik hier.


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten