Pagina's

zaterdag 17 november 2012

Warme winter wensen

Allereerst heet ik mijn nieuwe volgers welkom op mijn blog.

Deze winterse kaart heb ik gemaakt met de thema's van 3 verschillende challenges in gedachten, nl Winter Wonderland, Schets met een twist en Lint.



Het DP heb ik bewerkt met de paper distresser. Het linnenkarton heb ik bewerkt met Distress Ink en voorzien van stiksel met een distress marker. De digi heb ik ingekleurd met Distress ink ( ja ik krijg de smaak al te pakken) en aquarelpotlood en voorzien van wat sneeuw.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Witte vierkante kaart 13,5 x 13,5cm
  • Designpapier "Alkmaar" & "Medemblik" van Marjoleine Zweed Creatief
  • Papier zilver
  • Linnnenkarton
  • Embossingfolder "Sneeuwvlokken"
  • Digi van Stampfairy (freebie)
  • Tekststempel MD Eline's words EC0138
  • Distress ink "Vintage Photo" en "Stormy Sky"
  • Distress marker "Picket Fence"
  • Paper distresser
  • Lint
  • Snowpen
  • Plakparels

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges / With this card I want to join the following challenges:

Hopelijk vinden julie het weer een leuk kaartje geworden. Tot de volgende blog.


Knutselgroetjes,


9 opmerkingen:

  1. So beautiful is your lovely card and thank you for joining in our challenge over at Forever Friends and good luck hope to see you again next time DT Member Sandra H x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk winters kerstkaartje heb je gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan de challenge van CCWS.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat eenb mooie kaart heb je gemaakt ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk winters kaartje heb je gemaakt Patricia!.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij EKEF!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt winters kaartje, echt heel leuk.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi winter kaartje, past helemaal in het thema.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, lovely colouring of such a cute image. Thanks for joining us at Forever Friends Challenges. Good luck in the draw and hope to see you again very soon. We are running a DT call at the moment, pop back to FF for more details. Diane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cute Christmas card! Thanks for joining the Ribbon challenge at Forever Friends Lisa (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen