Pagina's

maandag 4 november 2013

2x Gefeliciteerd

Vandaag heb ik weer 2 kadoverpakkingen om te laten zien.
 
 
 
De eerste is een tasje, dat ik een beetje gepimpt heb.
 
Voor deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kraft tasje
  • Wit cardstock
  • Rood cardstock
  • Lint
  • Embossingfolder 'jarig'
  • Creatable LR0220 (tekst) & LR0188 (knoopjes)
  • Knipvel Studiolight DS-STAPDIS04
 

De tweede is een kadokaartmapje geworden.


 

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Witte vierkante kaart
  • Kraftpapier
  • Designpapier blok 6011/0002
  • Distress Ink Tattered Rose
  • Lint
  • ForeverFriends afbeelding (recycling kalender)
  • Creatable LR0220 tekst "Gefeliciteerd"




Met het kadokaartmapje wil ik meedoen met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. schitterende kaart en tas zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige thuis en kaart.
    Leuk dat je mee doet met de challenge bij EHI.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen