Pagina's

woensdag 27 november 2013

Verjaardagscadeautje

Dit keer weer een verjaardagscadeautje gemaakt.
 
 
 
 
En omdat ik alleen geld geven niet zo leuk vind, ben ik maar weer lekker aan het freubelen gegaan. Ik heb de kleuren van de spekjes aangehouden voor de kaart en versieringen.
 

 

 
 
De digistempel (een keertje gewonnen met een challenge) heb ik ingekleurd met Distress Ink en aquarelpotloden.

 
Voor deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Creme, roze en geel kaartkarton
  • Kraftpapier
  • Digi Meljen's design
  • Glitterlijm
  • Collectables COL1337
  • Slinger "vlaggen" 6002/0101
  • Clear stamp Eline's words EC0138
  • Spekjes
     
Het cadeautje viel wel in de smaak.
 
 
Knutselgroetjes,



1 opmerking:

  1. Schitterende cadeautje heb je heel mooi gemaakt. Het past allemaal perfect bij elkaar.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen