Pagina's

donderdag 19 december 2013

Christmas Village


 Dit keer laat ik een pop-up kaart zien.



Ik ben zelf een beetje gaan uitproberen hoe je dat het beste kan doen en zie hier het resultaat.



Op de buitenkant heb ik sterren geplakt voor de persoonlijke tekst. 


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Groene vierkante kaart
  • Wit kaarkarton
  • Kraftpapier
  • Witte sterren (stickervel)
  • Collectables COL1340
  • Collectables COL1329
  • Craftables CR1226
  • Creatables LR0283
  • Clear stamp Around the world CS0880
  • Snowpen




Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:





Knutselgroetjes,



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kerstdorpje met de MD mallen, ziet er super uit, fijn dat je meedoet bij MARIANNE DESIGN DIVA'S - anything goes.
    We zien je graag nog weer terug met wat nieuws, succes en hele fijne kerstdagen,
    Lieve groetjes Blankina
    MDD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das ist ja eine innovative wunderschöne Pop Up Karte ,traumhaft gefällt mir sehr gut! Vielen Dank das du an der challenge der Marianne´s Design Divas
    teilgenommen hast, viel Glück!
    Liebe Grüße Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen