Pagina's

woensdag 25 december 2013

Fijne kerstdagen!

Allereerst wens ik idereen die mijn blog leest hele fijne kerstdagen!

Natuurlijk mag mijn favoriete beer niet ontbreken op een kerstkaart.




Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Witte vierkante kaart
  • Rood kaartkarton
  • Designpapier "Eline's Scandinavian Winter" PB7040
  • Forever Friends Decoupage pack "Christmas List"
  • Craftables CR1252
  • Creatables LR0136
  • Craftables CR1212
  • freebie tekstdigi
  • bakkerstouw
Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge:


Knutselgroetjes,



1 opmerking:

  1. Kerst is intussen al voorbij. Ik hoop dat jij ook fijne dagen hebt gehad!
    Mooie kaart! Het plaatje past perfect bij het papier.
    Dank-je-wel voor je 3de deelname aan de ALLES-MAGChallenge bij AnMa Creatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen