Pagina's

zaterdag 15 februari 2014

Valentijn

Een dagje later dan gepland plaats ik mijn Valentijn's kaartje.
 
 


Natuurlijk kan mijn favoriete beer niet ontbreken met Valentijn. Het patroon van deze kaart komt van het blog van Krea2day. Het is een heel leuk model, maar toch ook wel lastig om "aan te kleden" vond ik, maar ik ben uiteindelijk toch wel tevreden met het resultaat.



 

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Cardstock rood
  • Designpapier MTY160109 "With Love"
  • Die-cut Glitter Sentiments MTY 157106 "With Love"
  • Sizzix-die "Hearts"
  • Cardboard letters Art Talent
  • Die - Yvonne Creations CDD10011 (wit hartje)
  • Clear stamp Eline's words EC0138
  • Plakparelhartjes



Binnenkant
     
Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:




 
Knutselgroetjes,



3 opmerkingen:

  1. Hallo Patricia,
    Wat een prachtige kaart!! Het blijft een leuk beertje he?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Super leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen