Pagina's

zondag 8 juni 2014

In de prijzen gevallen

Afgelopen week ben ik aardig in de prijzen gevallen met mijn kaarten.
 
 
Met mijn kaart voor Moederdag heb ik een prijsje gewonnen bij Hobbynu.nl.

 
mijn kaart
 
de prijs
 
 
 
en bij het blog van Nederlandse Kaarten Uitdagingen is mijn Knusse Kerst kaart uitgekozen tot kaart van de week 22 en ontving ik een leuke digi.

 
 
 
 
En ik ben 2e geworden bij challenge 105 van Marianne Design met een verjaardagskaart.
 
 
 
 
mijn kaart
 
de prijs

 
Met deze leuke prijsjes kan ik weer aardig gaan knutselen.

 
Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed in de prijzen gevallen!! Echt leuk!
    Wat een geweldig leuke dingen ook, allemaal Marianne Design mijn favoriet!
    Vast veel knutselplezier met je nieuwe materialen.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen