Pagina's

zondag 29 juni 2014

Zwanger ....

Allereerst weer een welkom aan mijn nieuwe volgsters. Leuk dat jullie mijn blog willen volgen.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor een collega wiens vrouw in verwachting is van hun eerste kind.
 
 
 

 
Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Vierkante kaart crèmekleurig
  • Design papier papierblokje Boekenvoordeel
  • Craftable CR1212 (Ticket) 
  • MD 3d Knipvel 3D445
  • Clear stamp EC0138
  • Washi tape (Ikea)
  • Houten knoop
  • Stickervel DD6405



Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge:



Knutselgroetjes,



3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig babykaartje! Het plaatje heb ik ook heel veel gebruikt. Het blijft schattig.
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. a sweet card. thank you for sharing with the Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen