Pagina's

vrijdag 2 oktober 2015

Camera kaart

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met een patroon van Marleen. Voor een verjaardag had ik weer een kaartje nodig, waarin ook ik meteen het cadeautje kon verwerken.



Omdat ik een leuke foto van de jarige had, heb ik deze camera gemaakt.


Hoewel ik hem heel leuk vond om te maken, ben ik niet helemaal tevreden over het eindresultaat. Afwerking en kleurencombinatie valt me een beetje tegen, volgende keer wellicht beter. Maar de jarige vond hem helemaal te gek en daar gaat het toch om.


Aan de binnenkant een mapje gemaakt om het cadeautje in te stoppen.





Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kaartkarton wit, geel, blauw, zwart, goud
  • Designpapier PK9107 "Don & Daisy"
  • Collectables COL1389
  • Clear stamps EC0138
  • Clear stamps 6410/0021
  • Glittersterren
Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:


Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Snap een beetje wat je bedoelt met kleuren en afwerking. Maar wij zien elk detail en de ontvanger vind zoiets vaak echt gaaf. Leuk dat je het geld erin verwerkt hebt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Vind het wel een geslaagd kleurencombi. Tof met het geldgleufje er zo bij.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke cadeau-kaart heb je ervan gemaakt Patricia!!
    Super dat je er een foto van de jarige in hebt gedaan, zo wordt de kaart/het cadeautje nog persoonlijker. De kleine zilveren sterretjes vind ik ook erg leuk erbij.
    Mooi gemaakt en gezellig dat je meedoet met de 'Patroon challenge' op mijn blog!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen