Pagina's

dinsdag 14 maart 2017

Art Journal

Dit keer weer eens heel wat anders om te laten zien. Op de dinsdagavond volg ik zo af en toe Marit van Marit's Studio op twitch. Heel leuk om naar te kijken en je doet weer ideetjes op. Zo ben ik begonnen met een ini-mini Art Journal album.



Had nog een agenda liggen van vorig jaar. Heb wat pagina's aan elkaar geplakt.



En dit is mijn eerste pagina geworden. Niet helemaal geworden wat ik wilde, maar daar leren we weer van.


Dit is de tweede pagina maar is nog in de maak.



Zag ook dat ik van de week in de top 3 stond op het MD Kreadiva's blog.


Met deze kaart.






Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. hoi patricia ziet er super leuk uit de paginas vaan je art journaling meid ook fan van blauw en rose zie ik leuk zo het structuur er zo in blijft nog wat zoeken voor onze beginneling maar vind het wel leuk om te doen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o vergeet ik te zeggen mooi kaartje en gefeliciteerd

      gr roelie

      Verwijderen