Pagina's

zaterdag 3 juni 2017

Geld envelopje

Vandaag laat ik een geld-envelopje zien die ik gemaakt heb voor de jarige van afgelopen week.




Heb het envelopje een beetje in de stijl gehouden van de kaart die ik van de week heb laten zien. Wel een andere auto, maar wederom de embossingfolder "traanplaat" gebruikt. Omdat ik het envelopje in opgevouwen vorm heb geƫmbosst gaf dit wel een leuk effect op de achterkant. Het plaatje dat ik heb gebruikt was een voorbeeld van een kaart uit een stansblok. Heb er ook nog wat tandwieltjes erbij geplaatst.




Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton grijs
  • Embossingfolder 4953091 "Traanplaat"
  • Stencil 6002/0287 'Tandwielen"
  • Craftable CR1324 "Nuts & Bolt"
  • Clear stamps & die " 't is je verjaardag" 
  • Sjabloon envelop 14.87.0015


Knutselgroetjes,


1 opmerking: