Pagina's

zondag 13 augustus 2017

Huwelijksbootje

Vandaag een kaartje om vrienden te feliciteren met hun trouwdag.



Ze zitten alweer 18 jaar in het huwelijksbootje. Een boot was de rode draad op hun huwelijksdag, vandaar dat ik deze verwerkt heb op de felicitatiekaart. Voor deze kaart heb ik een gedeelte van een schets gebruikt die ik tegenkwam op het Noor!Design blog. Een schets is een goede hulp bij weinig inspiratie. Alle randjes van het designpapier heb ik bewerkt met de paper distresser en daarna met Distress Ink "Vintage Photo". De randen van het golfkarton heb ik bewerkt met witte gesso

Gebruikte materialen:
  • Kraftkarton vierkante kaart 15x15 cm
  • Wit kaartkarton
  • Scrappapier Mix& Match "Natural Beauties"
  • Designpapier 417366 "Maritiem"
  • Knipvel STG119 "Meeuw, zeilboot"
  • Golfkarton
  • Creatable LR0417 "Patrijspoort & roer"
  • Creatable LR0418 "Touw"
  • Collectable COL1398 "Banner"
  • Clear Stamps 6410/0021 "Gefeliciteerd"
  • Enamal dots PL4503 "Black & White" (hartje)


Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk gedaan Patricia, zo met dit bootje. En inderdaad vis een schets altijd handig als je even zonder inspiratie zit. Misschien moet ik daar mee beginnen zo na mijn vakantie, er komt nog niks uit mijn knutselhanden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit trouwkaartje Patricia..mooi en toepasselijk met dat bootje...KNAP gedaan!!!

    Lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zoals je dit hebt gemaakt Patricia. Superleuk zoals je alles hebt gecombineerd tot een heel mooi geheel en heel wat anders als anders maar het past erg mooi voor de gelegenheid. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je voor jullie vrienden gemaakt, helemaal toepasselijk voor hen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen