Pagina's

zondag 19 november 2017

Cadeaudoosje

Onlangs waren een oom en tante 60 jaar getrouwd.


Eerder plaatste ik al de kaart die ik voor hen gemaakt heb. Nu laat ik ook het cadeaudoosje zien dat ik gemaakt heb, om het geldcadeautje in te doen.



Gebruikte materialen:
  • DSL3468_01 Cadeaudoosje
  • Zilverkarton
  • Kaartkarton wit
  • Snijmal 6002/0598 "Raster rond"
  • Collectable COL1418 "Cijfers"
  • Clear stamp & die " 't is je verjaardag"
  • Rietjes

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:


Nog bedankt voor de leuke reacties die jullie hebben gegeven op mijn kerstkaarten. Ik heb ze met plezier gelezen.



Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Mooi cadeau doosje!
    Grappig me het kaartje en de geld gevouwen hartjes.
    Leuk gedaan!
    Fijne week en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi doosje met inhoud heb je gemaakt Patricia. Leuk zoals het geld in hartjes gevouwen is.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit jubileumdoosje Patricia...wat leuk gedaan en het in hartjes gevouwen geld past er perfect bij....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen