Pagina's

donderdag 14 december 2017

Wintergroetjes

Het is weer donderdag, tijd voor een kerstkaart.



Het is dit keer een Clean & Simple kaart geworden. Lekker makkelijk zo aan het eind van het jaar. Dit jaar had ik geen kerstkaarten stress, had ruim genoeg kaarten om te versturen. Mede dankzij 52WTC. Maar ik ga nog gewoon door met kerstkaarten maken, kan maar weer afzijn voor volgend jaar.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 rood
  • Kaartkarton wit
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"
  • Creatable LR0440 "Wanten"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:


En dan zag ik ook nog dat ik in de top 3 sta van de november challenge bij 52WTC  met mijn Elveskaart.



Knutselgroetjes,


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk CAS kerstkaartje!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is gaaf Patricia!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof kaartje, eenvoudig maar heel mooi!
    proficiat met je elves-toppertje!
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie CAS kaart !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke CAS kaart, en gefeliciteerd met je top 3 notering.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, Patricia, lief, die wantjes...en gefeliciteerd met je top3!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie CAS-kaart, leuk! Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grtz.Colien {DT52WTC}

    ps je kunt ook meedoen met de challenge bij 4 Season Swap Challenge...daar is de uitdaging deze maand: Maak een CAS kerstkaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie CAS kaart, meer moet dat niet zijn ! En proficiat met je top 3 notering ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke CAS kaart, ik hou er wel van. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke Md cas kaart, fijn dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas challenge, alvast fijne kerstdagen,
    lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen