Pagina's

donderdag 18 januari 2018

Snoesje

Donderdag, tijd voor een kerstkaart.




Voor deze kaart heb ik de sketch van de uitdaging bij De Egel gebruikt. Ik had nog een leuk plaatje van Snoesjes liggen en heb er wat designpapier bij gezocht. Sommige randjes van het designpapier heb ik bewerkt met de paper distresser. De ijsster heb ik een paar keer uitgestanst om hem wat meer dikte te geven, de bovenste laag is glitterpapier. ook heb ik embossing enamel gebruikt om wat meer sneeuweffect te krijgen op het plaatje en eromheen.


Gebruikte materialen:
  • Witte kaart 15x15cm
  • Designpapier Pretty Paper Bloc PK9077 "Winterworld"
  • Designpapier paperpad PPSL29 "Hout"
  • Designpapier papierblok "Rood/groen"
  • Knipvel 3DHM0057 "Snoesjes"
  • Creatable LR0124 ÍJsster
  • Glitterpapier
  • Enamel Dots PL4511 "Cold as Ice"
  • Chunky white embossing enamel

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Patricia!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking van de schets !!!!!
    Mooie combi van materialen !
    groeten Ineke

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hel lief kerstkaartje Patricia, met een super lief snoesje erop....leuke sketch ook...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart, mooi papier, en een lief snoesje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. snoezig kaartje met dit mooie Snoesje!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, Patricia. Die snoesjes blijven snoezig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lieverd ! mooi gemaakt
    fijn dat je er deze week bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen