Pagina's

zondag 9 december 2012

Weer een kerstkaart

Vandaag een aantal kerstkaarten gemaakt, maar ik kan ze nog niet allemaal laten zien. Eerst moeten ze nog verstuurd worden. Dit kaartje kan ik al wel laten zien, want deze wil ik mee laten doen bij de challeng van EKEF. Hebben jullie trouwens al gezien wat voor leuke candy ze weggeven, omdat ze onlangs hun 1000ste volger hadden?






Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • vierkante witte kaart 13,5x13,5cm
  • rood cardstock
  • designpapier Art Talent
  • digi "SantasWorld" van Stampfairy
  • freebie tekstdigi  (hier te vinden )
  • Distress Ink "Barn Door"
  • Gelpen "zilver"
  • Glitterlijm
  • Touw MD
  • Lint Art Talent
  • Tag Craftable CR1212

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge:


Knutselgroetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten