Pagina's

maandag 12 mei 2014

Knusse kerst

Ja hoor, daar ben ik weer met een kerstkaartje.
 
 
 
 
Met het weer van de afgelopen dagen kreeg ik gewoon zin om kerstkaartjes te maken. Dus dat heb ik dan maar gedaan, goed voor mijn voorraadje voor dit jaar.
 
Op het blog van NKU stond een leuke schets, dus ben ik daarmee aan de slag gegaan en hopelijk is het Clean & Simple genoeg voor de andere uitdagingen.
 
 
Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Witte vierkante kaart
  • Rood en wit cardstock
  • Embossingfolder "dots"
  • Bakkerstouw
  • Clear stamps EC0099
  • Forever Friends plaatje



Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
 
 
 
Knutselgroetjes,



10 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia, wat een gezellige kaart heb je gemaakt! Leuk gedaan zeg! Bedankt voor je deelname bij de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart met hele mooie kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lieve kerstkaart is dit geworden Patricia!
    Heel mooi geworden.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Duymelot.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great texture on your design and I love the wrapped around twine.
    Hugs, Anita
    Crazy for CAS Guest Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig,..leuk en dank je wel voor het meedoen met de uitdaging van NKU en veel succes.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is dat zeg! Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartjes zijn enig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een lief kaartje. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze blijven lief, die friends forever! Dank je wel voor je deelame aan CFC!

    BeantwoordenVerwijderen