Pagina's

donderdag 29 oktober 2015

Kerstbal

Vandaag op het nippertje toch nog een kaartje gemaakt voor de challenge op het Don & Daisy blog.





Daar vroegen ze om een ronde kaart. Ik had nog een kerstbalkaart liggen, dus ben ik daar mee aan de slag gegaan. Als je je afvraagt welke mal dit nu is, het is een combinatie van CR1239 en C1248. Deze pasten mooi op elkaar vond ik en zo komt Daisy mooi uit. Verder heb ik de kaart eenvoudig gehouden. En het is weer donderdag, dus heb ik ook weer een kaart voor 52WTC.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kaart "kerstbal"
  • Designpapier PB7037 "Eline's winterhuis"
  • Kaartkarton groen, rood
  • Knipvel DDK3217
  • Creatables LR0142 "Poinsettia mini"
  • Craftables CR1239 "Passe-partout round"
  • Craftables CR1248 "Circle"
  • Hemp twine
  • Lint

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstbalkaart, Patricia. En wat een mooie combinatie van mallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kerstbalkaart heb je ervan gemaakt Patricia!
    Mooi met deze 'echte' kerstkleuren en de prachtige kerstbloemen erbij.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie, stijlvolle ronde kaart. Mooi hoe je de mallen hebt gecombineerd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Heel leuk kaartje met mooie kleuren en leuke details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen