Pagina's

vrijdag 15 april 2016

Mini-album

Een mini-album maken stond al een lange tijd op mijn To-Do lijstje.




En iets doen met de foto's van een creatieve high tea en een chocoladeworkshop, die ik samen met een vriendin gevolgd heb, stond ook op dat lijstje. Toen Project Life in beeld kwam, dacht ik dat is het, daar ga ik mee aan de slag. Nadat ik de geschikte fotomapjes had gevonden, is dit mini album ontstaan.





Helaas hadden we niet zo heel veel foto's gemaakt, we hadden het blijkbaar te druk met keramiek schilderen en bonbons maken, hihi.




Het mini-album is een leuke herinnering geworden en tevens een leuk verjaardagscadeautje. Op naar de volgende workshop om het boekje nog een beetje te vullen.



Voor dit album heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kraftkarton
  • Designpapier #2552 "Summer Sun"
  • Large page pockets assorted TH93140
  • Collectables COL1389
  • Clear stamps PL1511 "calendarium"
  • Enamel stickers PL4503 "Black & White"
  • Clear stamps PL1510 "Lijn papier"
  • Clear stamps PL1505 "Actief (T)huis"
  • Clear stamps Alphabet 14.55.0266
  • Lintjes
  • Touw
  • Bedeltje
  • Boekringen
  • Washi tape zilver


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:



Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Woooow wat een schitterend mini albumpje Patricia....en volgens mij was dat wel een hele leuke workshop...prachtige foto's van de creatieve dames zitten erin...
    Heel leuk gemaakt...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk mini-album heb je gemaakt, leuk om zo je herinneringen te delen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt superleuk zo'n mini-album. Staat ook hoog op mijn 'wil ik ooit nog eens maken'-lijstje. Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen