Pagina's

zondag 8 mei 2016

Fijne Moederdag

Vandaag is het Moederdag en dan kan een zelfgemaakt kaartje natuurlijk niet ontbreken.




Mijn moeder is gek op hortensia's en de beschrijving voor het maken van deze hortensia-bloem kwam ik eens tegen op Pinterest. Eindelijk kwam het er eens van om hem te maken. Dat was veel kleine bloemetjes ponsen, maar het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. De bloemetjes heb ik ook nog een beetje bewerkt met Distress Ink. Het patroon van de letter M kan je vinden op de website van Marianne Design.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Witte kaart 13.5x13.5cm
  • Designpapier
  • Lichtblauw linnenkarton
  • Donkergoren en olijfgroen kaartkarton
  • Creatables LR0192 Leaves
  • Craftables CR1248 Circle & Flower (blaadjes)
  • Distress Ink "Vintage Photo"
  • Tekst Noor!Design digi

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Een cadeautje hoort er natuurlijk ook bij.


Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. ziet er een serieus geduldwerkje uit deze hortensia, maar je wordt natuurlijk beloond met een schitterende kaart!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk, maar een prachtig resultaat!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaart Patricia...wat een geweldig mooie hortensiabloem erop...zoooo gaaf met al die kleine bloemetjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart heb je voor je moeder gemaakt, zo mooi met al die kleine bloemetjes. Ik snap dat het een flink karwei was.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi, lief kaartje heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen met de Moederdagchallenge van de Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen