Pagina's

maandag 25 juli 2016

A New Home

De afgelopen dagen heb ik een tweetal kaartjes gemaakt voor een nieuwe woning / verhuizing. Vandaag laat ik het eerste kaartje zien.



Ik wilde graag met de stempel van Don & Daisy werken. Vind hem zo leuk en heb hem ingekleurd met Distress Ink.



Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Vierkante kaart 13 x 13 cm
  • Designpapier  417366 Maritiem
  • Creatables LR0188 Tag
  • Creatables LR0353 Horizon village
  • Craftables CR1359 Basic passe partouts
  • Clear stamps DDS3302 Don&Daisy 
  • Clear stamps EC0159 Eline's Handlettering
  • Lint
  • Bakerstwine rood/wit/blauw
  • Bedeltje
  • Nietjes

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk kleurrijk verhuiskaartje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Patricia. IK loop wat achter zoals je ziet. Deze kaart is ook weer zo leuk gemaakt met deze prachtige materialen. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen