Pagina's

zondag 6 november 2016

Cadeau

Voor de jarige Sarah heb ik, naast een kaart, ook een cadeautje gemaakt.



Voor deze envelop heb ik een template gebruikt. Bestempeld en voorzien van Mickey oortjes.




Het envelopje (met inhoud) heb ik in een zakje gedaan, wat gekleurde sterretje en Mickey oortjes toegevoegd en dichtgemaakt met de fuse tool. Een potje Sarah's mosterd mocht natuurlijk niet ontbreken.




Het geheel heb ik in een blik gedaan, waar Mickey ook op staat te pronken. En dit nog extra ingepakt.





Voor deze creatie's heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Goudkleurig papier
  • Zwart kaartkarton
  • Clear stamps CR0274/16A2 "randjes"
  • Clear stamps Els BrigĂ© "t is je verjaardag"
  • Letterstempels Anna & Claras
  • Clears stamps Alphabet 6410/0034 
  • Die 2554646 "Label"
  • Envelop template 14.87.0015
  • Pons "Mickey Ears"
  • Gekleurde sterretjes

Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit verjaardagscadeautje voor een Sara-jarige Patricia...heel mooi al die mickey accentjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen