Pagina's

zaterdag 22 april 2017

Gefeliciteerd

Voor een jarige softbal fanate heb ik deze kaart gemaakt.




Mijn basis voor deze kaart was de bal. Daaromheen ben ik de kaart gaan maken. Moest een kaart worden voor een stoere meid. Het idee voor het model de kaart (swing-card of flip-card) kwam ik tegen op Pinterest. Verder lekker gespeeld met de stempels van Karin Joan en zwarte stempelinkt.




De kaart viel in de smaak net als de inhoud van het envelopje op de achterkant (helaas geen foto van gemaakt).


Gebruikte materialen:
  • Wit kaartkarton 13,5 x 27 cm
  • Kaartkarton geel, groen
  • Designpapier 414349 
  • Craftable CR1355 "Gras"
  • Clear stamps KJ1701 "Joepie Geniet"
  • Clear stamps EC0159 "Eline's Handlettering stamps" (alleen cijfers gebruikt) 

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:



Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart voor een softbal-fan, mooi gedaan. Je paasei ziet er super uit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zoals je deze kaart heel persoonlijk hebt gemaakt Patricia. En dan is het natuurlijk fijn als hij in de smaak valt hè?
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Mooie kaart is dit geworden,
    en zo persoonlijk, toppie ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "April 32" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Gebruik zwart}

    BeantwoordenVerwijderen