Pagina's

vrijdag 8 september 2017

Craft Supply Inventory Notebook

Dit is mijn Craft Supply Inventory Notebook geworden.



Ik liep met het idee rond om een notitieboekje te maken met daarin een lijstje met de hobbyspulletje die ik heb, zoals stansen, markers, inkt, etc. Met een beetje rondneuzen op Pinterest en YouTube is dit het (1e) resultaat geworden. Het heeft wat weg van een traveler's notebook. Weet niet of dit het ideale boekje is, maar nu kan ik het meenemen als ik ga shoppen en weet ik al wat ik heb of graag wil hebben.

De maat van de omslag van het boekje is 15.5 x 23 cm. De inhoud zijn 3 A6-notitieboekjes. Het designpapier is aan twee kanten bedrukt, dus dat geeft meteen een leuk resultaat. Het designpapier is beplakt met boeklon. Naast de notitieboekjes zit er ook een folder in, de maat hiervan is 14x30,5 cm en is gerild op 6 en 24,5 cm. De kaften van de notitieboekjes ga ik nog pimpen. Foto's daarvan volgen t.z.t. nog.



Gebruikte materialen:
  • Scrapbookpapier Mix & match 30,5 x 30,5 cm 76941 "Pink Highlights"
  • Rond elastiek
  • Notitieboekjes A6 (3stuks)
  • Boeklon kaftplastic
  • Eyelets
  • Bedeltje



Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Leuk notitie boek heb je gemaakt en zeker handig om alles opgeschreven te hebben wat je allemaal hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen