Pagina's

dinsdag 5 december 2017

Sunset

Vandaag laat ik eens wat anders zien, nl mijn eerste mixed media project.




Voor dit project was de basis de foto van de zonsondergang. Die wilde ik gaan verwerken op een een canvas. Ik heb dit projectje gemaakt met de kleuren verf die ik nog in huis had uit de tijd van het keramiek schilderen. Helaas waren dat niet de kleuren van de zonsondergang, vandaar dat de foto in het lijstje zit. De foto is gemaakt door een vriendin, die gek is op het strand. De schelpen en het stukje drijfhout die je ziet zijn van het strand waar de foto is gemaakt. Die heb ik tijdens een wandeling over het strand meegenomen, toen ik dit project liep te bedenken. Voor mijn eerste mixed media projectje ben ik best tevreden. Is misschien niet helemaal zoals het "hoort" maar ik vind het altijd lastig om de natuurlijke producten (zoals schelpen, hout) een kleurtje te geven. Maar wie weet doe ik dit wel de volgende keer, want het smaakt naar meer.


Gebruikte materialen:
  • Canvas board
  • Acryl verf
  • Schelpen
  • Vogelzand
  • Verbandgaas
  • Lijstje
  • Ornamentjes
  • Houten letters
  • Houten schelpen/zeedieren
  • Touw
  • Drijfhout
  • Glazen flesje met glitter
  • Clear stamps CR0274-15A
  • Creatable LR0417 "Roer"
  • Creatable LR0418 "Touw"




Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. een heel leuk strand canvasje heb je gemaakt Patricia...mooie details met mixed media erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen