Pagina's

zaterdag 24 februari 2018

Smiles

Vandaag laat ik een kaartje voor in mijn agenda zien.



Net als vroeger op school ben ik mijn agenda een beetje aan het "pimpen". Er zitten van die leuke insteekhoesjes in en die "schreeuwen" om gevuld te worden. Daarom heb ik lekker zitten kliederen met een paar mixed media stempels, distress ink en een stans. Erom heen nog een doodle randje gemaakt en klaar was het kaartje. Vind het zwart wel een beetje overheersen, maar dat is weer een mooi leermomentje. Volgende keer beter.


Gebruikte materialen:
  • Wit kaartkarton
  • Stans FRA-DIE-09357 "Smiles"
  • Clear stamps MM1604 "Texture stamps - Grid"
  • Clear stamps MM1605 "Texture stamps - Ink"
  • Clear stamps MM1607 "Texture stamps - spletters"
  • Clear stamps EC0149 "Eline's xmas"
  • Distress Ink Crached pistachio, Spun sugar, Black soot


Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. tja, als je met zwart 'schrijft' dan moeten de inktvlekken toch ook wel in zwart hé!
    mooi hoor!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt iets om zo je agenda op te pimpen...kan het me goed herinneren wat onze dochters vroeger met hun agenda's deden
    hele kunstwerkjes werden er getekend en gekliederd...
    Ik heb nooit een agenda gehad... maar dat is ook al 55 jaar geleden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen