Pagina's

maandag 21 mei 2018

ATC - Good luck

Vandaag laat ik weer eens ATC kaartjes zien, de serie "Good luck".


Na de vorige serie '"Bee Happy" had ik een beetje de smaak te pakken en wilde ik ook een serie maken met het lieveheersbeestje. Eerst wilde ik alleen de kleuren rood/wit/zwart gebruiken, maar dat vond ik een beetje kaal. Toen bedacht ik me dat ik een tijdje terug op het blog van Creaties met papier had gezien hoe je zelf een klaverblad kan maken met diverse stansen. Een klavertje 4 hoort wel bij een lieveheersbeestje vind ik. Zo gezegd, zo gedaan. Op de foto hieronder zie je welke stansen ik heb gebruikt om dit klavertje vier te maken.



Nog een foto van de achterkant. Gestempeld met VersaMagic (GD-92).


Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton rood, wit, zwart en groen
  • Embossingfolder DF3432 "Sweet hearts"
  • Collectable COL1356 "Eline's Bee & Ladybird"
  • PL6501 "ATC/Pocket Letter Stencil"
  • Clear stamp PL1522 "Project NL - ATC Stamp"
  • Collectable COL1307 "Candy hearts GB"(hartje)
  • Collectable COL1351 "Mother hen"(cirkel)
  • Creatable LR0192 "Leaves" (gedeelte)


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten