Pagina's

dinsdag 5 juni 2018

Opkikkertjes

Niet een maar zelfs drie Opkikker-kaarten om te laten zien.


Mij was gevraagd een kaart te maken voor een collega die al een tijdje in de lappenmand zit. Nu vind ik het best wel moeilijk om in opdracht voor iemand die ik niet goed ken een kaart te maken. Gelukkig had ik een leuke kaart via Pinterest op het blog van Nelly gezien en deze heb ik gelift. Ook wel een leuke uitdaging om met je eigen spulletjes de kaart proberen te maken.


Toen ik eenmaal de smaak te pakken had met de opkikker-kaart, heb ik er nog maar 2 gemaakt met dezelfde kleuren combi, alleen een ander modeltje. Altijd handig om in huis te hebben.




Gebruikte materialen:
  • A6 kaart wit
  • Designpapier 417366 "Maritiem"
  • Kraftpapier
  • Collectable COL1352 "Eline's frogs"
  • Clear stamps CS0986 "Een opkikkertje"
  • Creatbale LR0188 "Tag and buttons"
  • Craftable CR1375 "Basic distressed square" (eerste kaart)
  • Crfatbale CR1360 "Basic passe partouts circle" (tweede kaart)
  • Borduurgaren zwart



Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Toffe vrolijke opkikkerkaartjes!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie opkikker-kaarten Patricia. Daar word je meteen blij van ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie hele leuke kaartjes Patricia....maar de bovenste is toch een snoepie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen