Pagina's

zondag 23 september 2018

Beware of Trains

Vandaag weer eens een mannenverjaardagskaart.


Voor deze jarige is het makkelijk, hij is gek op treinen. Nu heb ik een oude kalender vol met foto's van treinen, en daarvan heb ik er eentje gebruikt voor deze kaart. Je ziet zoveel ticketkaarten op het moment, leuk model voor een treinfanaat, maar de mal heb ik niet. Maar met een beetje creatief denken, bedacht ik, dat ik hem ook zelf kon maken met behulp van een hoekjes-schaar die ik al heel wat jaartjes in huis heb. De kaart heb ik bewerkt met Distress Oxide en stempels. Voor de rest nog wat tandwielen erbij.



Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit 10.8 x 27 cm
  • Distress Oxide "Iced spruce"
  • 6002/0287 "Tandwielen"
  • Creatable LR0220 "Gefeliciteerd"
  • Collectable COL1418 "Cijfers" 
  • Craftable CR1391 "Basic: Ticket"
  • Clear stamps CR0274/17A6 "You are invited"
  • Clear stamps CR0274/17A6 "have big dreams"
  • Stampo Maxi 03506 "Tekst"
  • Clear stamps CLBP85
  • Knipvel STAPIN1319 "Industrial specials
  • Hoekjesschaar


Knutselgroetjes,


1 opmerking: