Pagina's

woensdag 31 juli 2019

Happy Birthday!

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de embossing resist techniek. Ik kwam een  filmpje tegen met deze techniek en dit leek me wel leuk om uit te proberen. De stempel die ik hiervoor gebruikt heb, had ik al een tijdje niet meer gebruikt, maar kwam voor deze techniek prima van pas. Eerst heb ik gestempeld met versamark, daarna met witte embossingpoeder bestrooid en verhit met de heattool. Vervolgens met distress oxide geblend en  met een keukenroldoekje de inkt van de afbeelding afgewreven. Ook nog wat met waterdruppels gespeeld en een paar bloemen verhoogd opgeplakt. Vind het zelf een leuke vrolijke kaart geworden en een techniek om nog eens vaker te gebruiken.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Distress Oxide "picked raspberyy & fossilized amber"
  • CLNestXXL24 "Crea-Nest_Lies XXL rechthoek met stikrand"
  • Clear stamp CRP246 "Cling Blossom Bunch"
  • Clear stamp CS0883 "Congratulations"
  • Embossingpoeder wit


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten