Pagina's

donderdag 19 december 2019

Kerstkaart

Vandaag weer een kerstkaart om te laten zien.


Dit keer en vrij simpele kaart gemaakt. Het papier wat ik hiervoor gebruikte, was al leuk genoeg voor een kaart. Ik heb wel Mickey en Minnie op de slee uitgeknipt en verhoogd opgeplakt, net als het strikje.


Dit keer ook de binnenkant bewerkt met een tekststempel en mickey ears.

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 15 x 15cm
  • Designpapier 61800138 25708889 
  • Clear stamps1305001/1828 "Handletter - woorden kerst"
  • Pons "Mickey ears"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Hieronder een overzichtje van alle kerstkaart die ik gedurende het jaar heb gemaakt.  De kaarten zijn inmiddels verstuurd, maar ik moet er nog wel een paar maken.



Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Hij is so cute Patricia minnie en micky mouse, leuke details aan gebracht.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk geworden zo !
    fijn dat je weer deelneemt deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dagje later kom ik toch graag nog even kijken...
    Het is een superleuk kaartje, Patricia. Dat papier is heel mooi, goed om daar niet te veel aan toe te voegen.
    Leuk overzicht van je gemaakte kaartjes ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen