Pagina's

donderdag 16 januari 2020

Fijne kertsdagen

Vandaag laat ik een kerstkaart aan jullie zien.


Zo mijn eerste kerstkaart voor dit jaar is weer een feit. Ik heb de kaart gelift van een kaart die ik tegen kwam op Pinterest en ben met mijn eigen spulletjes (en die van mijn moeder) met dit idee aan de slag gegaan.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 15x15 cm wit
  • Designpapier PB7051 "Eline's Sweet Stars"
  • Glitterpapier wit
  • Creatable LR0135 "IJspegels"
  • Creatable LR0222 "Fijne kerstdagen"
  • Creatable LR0204 "Gras"(alleen 't vogeltje)
  • Creatable LR0205 "Hekje"(alleen 't vogeltje)
  • Collectable COL1413 "Eline's snowmen"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. Heel lief deze sneeuwpopen die over de ijspegel rand kijken mooi kaartje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Patricia.
    Fijne dag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door omstandigheden een dagje later een reactie van mij.
    Wat een leuke, vrolijke kaart, Patricia! Grappig hoe die sneeuwpoppen over het randje gluren. Leuk idee!
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuke kaart, zo'n schattige sneeuwpoppen en vogeltjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke gezellige kaart, mooi
    martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh maar dat is een leukerd. Lief zoals ze over de ijspegelrand heen gluren Patricia.
    Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt-52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kerstkaartje, goed gelift en mooie combi van materialen!
    Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen