Pagina's

donderdag 3 september 2020

Oh Deer it's Christmas

Donderdag, kerstkaartendag.


Vandaag een kerstkaart met de foute kersttrui in de hoofdrol. De trui heb ik bestempeld met sneeuwvlokken voor het winterse effect. Rudolf vond ik er wel leuk op staan. Mara ik ga er vast meer maken met de andere kerstfiguren erop. Het hangertje heb ik zelf gemaakt van een paperclip, je kan meerdere beschrijvingen hiervan vinden op Pinterest, hier is er eentje.

Gebruikte materialen:
  • Kaart rood 13.5x13.5cm
  • Designpapier "Eline's winterhuis"
  • Collectable COL1369 "Eline's reindeer"
  • Collectable COL1434 "Men's wardrobe"
  • Clear stamps CS0980 "Christmas Sentiments"
  • Clear stamps HT1611 "Border snow"
  • Bakerstwine
  • Houten sterren 

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. Geweldig kaartje, Patricia! Leuk, die sneeuwvlokjes op de trui. En Rudolph staat er ook heel vrolijk op. Ik zou m zo aantrekken :-)
    Leuk dat je meedoet bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe "foute" kersttrui op je kerstkaart Patricia. Een hele leuke kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is ook erg leuk geworden Patricia!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je een leuke kersttrui gemaakt Patricia, leuk op dat kapstokje!
    Fijne avond
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tekst blijf leuk, haha! Perfect bij de lekker warme kersttrui. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke kaart Patricia met de foute trui erop!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen