Pagina's

donderdag 17 december 2020

a Wonderful Christmas

Donderdag, kerstkaartendag.


Vandaag laat ik de laatste kaart zien, die ik gemaakt heb om dit jaar te versturen. Deze kaart is voor een  Disney-fan. Het designpapier gaf me de inspiratie om de foute trui te maken. Het waren wel lastig kleuren om mee te werken, maar gelukkig had ik nog effen papier dat er prima bij paste. De tekst had ik ook nog liggen en dat was precies de goede kleur rood.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 15x15cm
  • Designpapier 61800138 "Disney-kerst"
  • Collectable COL1434 "Men's wardrobe"
  • Craftable CR1360 "Basic: Passe Partouts (cirkel)"
  • Collectable COL1443 "Karinds bird, hearts & tag"
  • 45.8275 "Wreath 4 seasons"
  • Pons "Mickey Ears"
  • Tekst - Forever Friends

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
 
Hieronder een overzichtje van de kaarten die ik dit jaar gemaakt heb. Inmiddels zijn de meeste kaarten verstuurd, nu maar hopen dat ze op tijd worden bezorgd.





Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de foute trui. De materialen erg mooi gecombineerd. Mooie verzameling kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe het papier gecombineerd is, helemaal top voor een Disney fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, die is leuk geworden ! top kaartje, gezellig al die truitjes bij elkaar
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is écht heel leuk voor een Disney fan. Mooie kleuren en alles past perfect bij elkaar Patricia.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dagje later geniet ik alsnog van je mooie kerstkaart, Patricia. Hij is superleuk! En leuk ook, zo’n overzichtsfoto van al je kaartjes. Dat vergeet ik altijd te doen...
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen