Pagina's

zaterdag 13 februari 2021

With love

En nog een kaartje omdat het bijna Valentijn is.


Natuurlijk weer met mijn favoriete beer. De achtergrond heb ik bewerkt met een mask stencil en distress ink "barn door". Ook wat gespetterd met dezelfde kleur inkt. Het idee van de achtergrond in combinatie met kraftpapier heb ik laatst gezien in een live-uitzending van Marga.


De tekst heb ik gemaakt met de lettertang en vastgezet met nietjes.


Gebruikte materialen:
  • Kraftkarton
  • 115633/0923 "Rectangles scalop XL open"
  • Mask stencil S039 "Summer stencils"
  • Forever friends plaatje (van oude kalender)

Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Heel leuk met het herkenbare beertje, hét beertje voor de liefde vind ik. De achterkant is inderdaad slim gemaakt, leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen