Pagina's

vrijdag 1 april 2022

Smile 't is je verjaardag

Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien.


Deze kaart is voor een vriendin die van fotograferen houd. Dit keer ben ik met de camerakit aan de gang gegaan. Eigenlijk is die voor de planner gemaakt, maar je kan het ook prima gebruiken op een kaart. Het papier dat ik gebruikt heb voor de camera is speciaal papier om met een schuurpapiertje te bewerken. Dat geeft weer een leuk "oud"effect. Verder heb ik onze favoriete beer erin verwerkt.


Ook de binnen- en achterkant heb ik voorzien van het fotothema.



Gebruikte materialen:
  • Kaart 15x15 cm wit
  • Designpapier JSCPP12 "Just say Cheese"
  • Sandable ColorCor Cardstock
  • 1763 "Camera Insert Kit" & 1764 "Camera Insert Kit Extras"
  • 1742 Planner Essentials 24 "Photo Frame Pages"
  • Creatable LR0604 "Filmstrip"
  • FRA-DIE-09357 "Smiles"
  • Clear stamps CA3160 "Advent calender"
  • Clear stamps "'t is je verhaardag"

 
 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten