Pagina's

vrijdag 6 mei 2022

Cheers!

Vandaag laat ik weer eens een card-in-a box zien.


Aangezien ik een beetje inspiratieloos was, ben ik een beetje gaan zoeken wat ik zoal op had geslagen op mijn op Pinterest. En toen kwam ik dit idee van een wijnkratje tegen. Een leuk idee voor een verjaardagskaart voor mijn vader. Dit idee had ik nog niet eerder gemaakt, dus heb ik wat spulletjes bij elkaar gezocht om te kijken of ik dat ook kon maken.


Het houteffect heb ik gemaakt m.b.v. een embossingfolder met houtstructuur, een kant van de folder ingesmeerd met distress ink "ground espresso"en kraft papier. En dit dan door de stansmachine gehaald. Verder heb ik de kaart met wijnflesje en wijnglazen versierd, wat druiven toegevoegd en een leuke tekst erop gezet. Het leuke van deze kaart is dat hij gewoon plat gevouwen in een envelop kan. Dichtgevouwen is de kaart 12x12cm groot.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton kraft
  • Embossingfolder 900-005 "Woodgrain"
  • 1742 Planner Essentials 24 "Photo frame pages" 
  • Collectable COL1469 "Fruit by Marleen"
  • CA3160 "Advent calender - Klimop"
  • Craftable CR1417 "Punch Die - ABC"

Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Echt heel leuk geworden! Grappig effect als je de embossingmal beïnkt en dan door de machine haalt. Dan moet het met andere motiefjes ook lukken, toch? Ga ik ook eens proberen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen