Pagina's

dinsdag 12 juli 2022

Zwemdiploma

Vandaag een kaart voor het behalen van een zwemdiploma.


Een paar weekjes geleden heeft een dochter van een vriendin haar diploma zwemvaardigheid 1 behaald. Aangezien ze altijd uitkijkt naar mijn zelfgemaakte kaartjes, heb ik een kaartje gemaakt om haar hiermee te feliciteren. Ik had nog een leuke stempel van Daisy in het zwembad. Die heb ik ingekleurd met mijn zig-markers.  

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 15 x 15cm
  • Designpapier "Happy watercolour"
  • Collectables COL135 'Eline's tab wit tekst GB"
  • Collectables COL1449 "Alphabeth XL"
  • Collectable COL1485 "Numbers XL"
  • Clear stamp DDS3348 "Swimming Daisy"
  • Clear stamp HT1601 "Piepkuikens"
  • Craftable CR1417 "Punch Die - ABC"


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten