Pagina's

zondag 25 december 2022

Cute Gnomes

   Vrolijk kerstfeest allemaal!


Vandaag laat ik nog een paar kerstkaarten zien. Een tijdje terug had ik al een kaart gemaakt met de leuke gnome en omdat ik nog een paar kaartjes nodig had heb ik nog wat eenvoudige kaartjes met die leuke gnomes gemaakt.


En omdat ik er niet zoveel tijd voor had, heb ik een paar dezelfde gemaakt. Lekker makkelijk.



Gebruikte materialen:
  • Kaart wit  + rood A6
  • Wit kaartkarton
  • Designpapier "Christmas"
  • Craftable CR1337 "Tiny's Trees Birch"
  • Snijmal "rand"
  • Knipvel "Cute Gnomes"
  • Clears stamps CS0979 "Kerstwensen"


Hieronder een overzichtje van de kaarten die ik dit jaar gemaakt heb. Het zijn er niet zoveel geweest dit jaar, maar het waren er gelukkig wel genoeg. 

  

 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten