Pagina's

zondag 12 februari 2023

Gefeliciteerd

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


Helaas heb ik op het moment niet zoveel tijd om kaartjes te maken, maar af en toe heb ik toch een kaart nodig voor bijvoorbeeld een verjaardag.

Het model is wederom een slim line kaart van 10x21cm. De achtergrond heb ik gemaakt met een stempel met leuk script, precies de maat voor ene slimline kaart. Het is gestempeld met distress oxide "salvaged patina". Verder heb ik de leuke bloemen, ontworpen door Anita, gebruikt. Die heb ik bewerkt met distress oxide "kitsch flamingo". Voor de finishing touch nog wat zwart garen toegevoegd.

Gebruikte materialen:
  • Fluweelstructuurkarton wit
  • Cling stamp CSL26 "Slim Signature Script"
  • Clear stamps + die "'t is je verjaardag"
  • Craftable CR1538 "Slim line banners"
  • 1955 "Florals 19"
  • Naaimachinegaren zwart

   
Knutselgroetjes,


1 opmerking: