Pagina's

zondag 16 april 2023

Hartelijk gefeliciteerd

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


Ik wilde al heel lang eens een kaartje maken met dit leuk plaatje van forever friends, maar ik had geen idee hoe ik dit het beste kon verwerken. Totdat ik ineens kaarten voorbij zag komen met de wolkenachtergrond. Zo onstond mijn idee voor deze kaart. De wolkenachtergrond heb ik gemaakt met een mask stencil en distress ink "salty oceaan". Verder heb ik er een leuk randje om gemaakt met zwarte fineliner en een witte gelpen.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 rood
  • CLNestXXL24 "rechthoek met stikrand"
  • Mask stencil PS8024 "Coluds & sunburst"
  • Clear stamps MM1620 "Henriette's teksten"
  • Plaatje Forever Friends (gouwe ouwe)

   
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten