Pagina's

donderdag 11 mei 2023

Prettige kerstdagen

Vandaag een kerstkaart om te laten zien, het is tenslotte donderdag kerstkaartendag.



Eindelijk heb ik weer eens een kerstkaart gemaakt, de eerste voor dit jaar.  Ik zag een leuk filmpje voorbij komen op youtube voor een snelle (last-minute) kerstkaart. Ik heb even gekeken of ik daar de juiste materiaal voor in huis had en voila, zie hier de kaart. Achteraf gezien had ik meteen meer van deze moeten maken, maar helaas dat heb ik niet gedaan. Wellicht volgen er wel meer hiervan, want het is heel leuke en relatief simpel om te maken.


Gebruikte materialen:
  • Kaart kraft 13x13cm 
  • Inkt 60 "Red CArpet"
  • Fine liner
  • Clear stamp 130501/1828 "Handletter - woorden kerst"
Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:
 
Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel grappig uit, Patricia! Ik ga dat filmpje zeker eens bekijken. Ik had je dit jaar al gemist, maar leuk dat je er nu weer bent met deze leuke kaart voor 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd deze kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Patricia.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige kaart !!!!
    Leuk dat je meedoet !
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen