Pagina's

donderdag 27 juli 2023

Christmas in July

Vandaag laat ik weer eens op een kerstkaart zien. 


Wat zeg ik, één kaart, het zijn er dit keer zelfs drie tegelijk. Ik was afgelopen weekend zo lekker bezig met deze nieuwe mask stencils i.c.m. distress ink, dat ik maar meteen meerdere kaarten heb ik gemaakt.


Het zijn twee kaartjes met de poinsettia en eentje met de krans. Ik heb de distress ink kleuren rustic wildernis en candied apple gebruikt. Bij de eerste kaart heb ik ook nog wat gouden sterren toegevoegd want ik vond kaart nog een beetje "kaal". Voor de rest heb ik het clean & simple gehouden.
  

Ondertussen heb ik alweer nieuwe idee met deze mask stencils. Dus wellicht zien jullie binnenkort wel weer iets voorbij komen.




Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • S050 "Journal Stencils 2"
  • Clear stamp CS189 "Hugs
  • Clear stamp"130501/1828 "Handletter - woorden kerst"
  • Gouden sterren

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:




Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. wat een prachtige serie kaarten heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie CAS kaarten, Patricia! Mooie stencils heb je gebruikt!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de mooie bloemen en krans
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen