Pagina's

woensdag 1 april 2015

Happy Birthday

Deze kaart heb ik gemaakt voor een jarige vriendin.



Aangezien we wel eens "Wordfeuden", kwam ik op het idee om scrabble-letters te gebruiken. Deze heb ik met foamtape opgeplakt. Het Forever Friends beertje, ons beider favoriet, heb ik in 3D verwerkt.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Witte kaart 13x13cm
  • Kraftpapier
  • Designpapier PK9105 "Belle Fleur"
  • Scrabble-letters (te vinden op internet)
  • Forever Friends afbeelding (van een kalender)


Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele leuke kaart Patricia!
    Gaaf gedaan met de letters.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke, lieve kaart. Goed idee die letters!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen