Pagina's

zaterdag 25 april 2015

Verjaardagskaartje met cadeautje

Vandaag heb ik een verjaardagskaartje om te laten zien.




Het idee van deze sportschoen vond ik op Pinterest. In de binnenkant van de kaart heb ik een mapje gemaakt om het geld in te stoppen.




Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Witte kaart A6
  • Rood en wit kaartkarton
  • Lint
  • COL1320
  • Eyelets
  • Glittersterren
  • Knoop ster rood 
  • Clear stamp EC0138
  • Baseball Gaer 37-1730

Nog even leuk ingepakt met een bloemlolly.





Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:


Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Vind het prachtig gemaakt Patricia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een originele kaart, superleuk. Mijn zoon draagt ook van die rode gympen dus je ideetje maar ff opslaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Kei leuke cadeau verpakking. Tof dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Kei leuke cadeau verpakking. Tof dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen