Pagina's

donderdag 23 juni 2016

Geslaagd!

Hoewel het donderdag is, laat ik vandaag eens geen kerstkaart zien, maar een kaart voor de dochter van een vriendin, die afgelopen week is geslaagd voor haar Mavo-diploma.



Donald heb ik ingekleurd met Distress Ink. Verder heb ik spulletjes gebruikt die ik een tijdje terug gewonnen had. De letters van geslaagd vond ik iets te zwart geworden en heb ik nog voorzien van een beetje glitter met de Wink of Stella.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Witte kaart 13 x 13 cm
  • Designpapier PK9120 "Old Press"
  • Collectables COL1375 "Pen en inktpotje
  • Craftables CR1359 "Basic Shapes vierkant""
  • Clear stamps 14.55.0266 "Alphabet"
  • Lint


Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat ! superleuk kaartje ! hier is het nog nagelbijten tot woensdag...
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen