Pagina's

woensdag 29 juni 2016

Happy Birthday

Deze verjaardagskaart heb ik voor mijn moeder gemaakt.



De stempel van Daisy heb ik onlangs gewonnen en vond ik wel toepasselijk om te gebruiken voor deze verjaardagskaart, aangezien mijn moeder ook graag zelf kaarten maakt. Daisy heb ik ingekleurd met Distress Ink. Voor deze kaart heb ik de bingokaart gebruikt van de challenge op het KIC blog. Ik heb de volgende rijtjes gebruikt: Bloemen-Stempel-Parels en Parels-Lint-Roze


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt: 
  • Witte kaart 15x15cm
  • Designpapier PK9095 "Happy Days"
  • Linnenkarton lichtblauw & roze
  • Collectables COL1315
  • Creatables LR0164 "Bloemblaadje"
  • Craftables CR1359 "Basic Shapes vierkant"
  • Clear Stamp DDS3340 "Crafter"
  • Bedel vogelkooitje
  • Lint
  • Kartonnen rietje
  • Silk flowers Blue JU0854
  • Roosjes
  • Plakparels

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke en frisse kaart. dankjewel voor je deelname aan de challenge bij kic. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Patricia. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Patricia.Mooi ingekleurd stempeltje.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge en veel succes.
    Gr, Elly DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Patricia.Mooi ingekleurd stempeltje.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge en veel succes.
    Gr, Elly DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen