Pagina's

woensdag 21 maart 2018

Feestvarken

Vandaag een kaart voor een feestvarken.


Het model van deze kaart kwam ik tegen op de demotafel van Marleen tijdens de demodagen bij Doe@ding. Toen ik thuiskwam heb ik meteen een stukje papier gepakt om dit model te vouwen, zodat ik het niet zo vergeten. Paar dagen later kwam ik het model ook tegen op Pinterest en wist ik dat ik het goed had gedaan. Het model lijkt nl. moeilijker dan het is, je moet alleen even opletten bij het snijden van het designpapier. Klik hier voor één van de beschrijvingen van dit model, Twisted gatefold card.


Omdat het voorjaar een beetje in aantocht is, had ik zin om een verjaardagskaart te maken in voorjaarskleuren. Lekkere vrolijke designpapier gebruikt. De feestvarkentjes heb ik ingekleurd met mijn ZIG CCRB-markers. De tesksten en vlaggetjes heb ik gestempeld met Versamagic. Ook heb ik hier de spettertjes mee gemaakt op de binnenkant van de kaart.





Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton mint groen 21 x 15 cm
  • Designpapier DS0566_06
  • Clear stamps PP1403 "Let's Party!"
  • Clear stamps HT1606 "Beestenboel"
  • Snijmal 2560377 "Cirkels"
  • Snijmal 20073 "Ballon"
  • Craftable CR1355 "Gras"
  • Bloemenpons


Knutselgroetjes,


1 opmerking: