Pagina's

zaterdag 31 maart 2018

Van harte

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. een live uitzending van Daisy Martens.Kijk hier voor de maten en het filmpje. Dit model had ik al eens eerder gemaakt, maar nu ging het me om het stempelen op mica. Dat had ik nog nooit gedaan, en heb nu inmiddels de goede inkt daarvoor. Het plaatje van FF was mijn uitgangspunt en daar heb ik wat papier bij gezocht. Omdat in het papier ook witte tekst zit, heb ik op het mica ook tekst gestempeld met witte stazon-inkt.



Gebruikte materialen:
  • Kraftkarton
  • Designpapier P0065 Neverending Summer- Strawberry Mouse
  • Mica
  • Clear stamps EC0120 "Eline's Huis"
  • Craftable CR1248 "Circle & flower stitch"
  • Forever Friends plaatje cadeaupapier)
  • Plakparels

Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Een lieve kaart Patricia. Leuk met het mica tussenstuk. Fijne Pasen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart. Leuk dat transparante stukje. Mooi ge-embosd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh mooi kaartje met schattig beertje!
    Prachtig met het mica.
    Fijne Pasen en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan! leuk met dat doorzichtige stuk ertussen. Dat wil ik ook nog eens toe gaan passen.
    fijne paasdagen!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen